I wished everyday was like today

Hello people!
Jag är sprudlande glad idag och fylld med energi, om det inte vore för min fot hade jag varit ute i spåret och kört sönder. Funderar dock på att ta en till powerwalk, ni ska bara höra vad jag har gjort idag och klockan är inte ens fem. Jag förtjänar en medalj typ (y) hehe.
Fick lite sovmorgon och kom till skolan vid halv tio, efter att tittat på en väldigt bra film om nätmobbning och diskuterat lite åkte jag, Amanda och killarna till jakan för en lunch. Jag och Amanda fortsatte med ett pass på gymmet innan jag tog en powerwalk hem. Här hemma fick jag något ryck och diskade, städade i köket, tvättade, städade mitt rum samt damsög hela huset. Har även hunnit skrivit klart en uppsats, vart är nobelpriset? ;) haha.

Ipod, OnePiece och mina bästa moves.. så jag jobbar under städning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0