jump

Hey! Idag har jag insett att jag har väldigt mycket att vara tacksam över. Elin, Olivia och Hanna kom hem till mig igår och överraskade mig med kladdkaka, tidningar och choklad. Vi fikade och hade super mysigt. Senare på kvällen kom Em över och vi pratade och catched up.
Idag, precis som igår har mor min varit helt fantastisk. Jag älskar henne, hade inte kunnat gå igenom dethär så enkelt utan henne, världsbäst !! Amanda kom förbi på eftermiddagen med massa jordgubbar som vi tryckte i oss. Det blev även snack, youtube tittande och försök att rappa till "Super bass", hhaha. Underhållande! Snart ska Josefin komma förbi. Så det som är bra med sånahär saker är att man verkligen ser vilka som bryr sig och man känner sig inte forever alone.. Dock blir jag lite ledsen när vissa nära vänner inte ens har frågat hur jag mår, känns sådära. Men men, jag får vara glad för det jag har ! :D hihihih. Något som är mindre bra är att mina vänner och föräldrar trycker i mig godis, fika, mat osv.. = TJOCKT!
Flickorna var sååå söta :) hihihi

Kommentarer
Postat av: elin

hihiihihihihihih pusspussspussspussspuss! du är värd det bästa babylove

och btw, tar mig an andra rappen på super bass nu. det är världsklass på min rapp. ohja.

2012-03-15 @ 12:40:27
URL: http://ternis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0