We can still touch the sky

Jag vaknar, går upp och ser något vitt utanför och fattar inte vad det är. Så tar på mig glasögonen och ser att det är snö på taken, SNÖ! Aja, jag kommer ändå inte utanför dörren så jag överlever tänker jag. Sen gör jag något amazing, invaliden själv städar hela huset. Ganska stolt faktiskt! :) hihi.
Nu ska jag ta tag i lite plugg hade jag tänkt, börja skriva på en uppsats och sedan på mitt svenska tal. Antingen ska det handla om samhälls diskriminering, att växa upp eller skönhets ideal. Lär börja på tre olika och se vilket som passar mig bäst! Ha en super fin lördag! Puss
Kan ni tänka er att snart har det gått
två år sen bilden ovan knäpptes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0