when it's comes to love it never goes away

Hola chicos!
Jag är på strålande bra humör just nu. Ska fixa mig lite till innan jag tar en halvtimmes promenad till bussen och åker vidare mot Kista. Tänkte hänga där lite innan skolan börjar. Efter skolan ska jag och Sofie ha vår kväll med Emelie som blir vuxen imorgon!! Det enda hon vet är att halv fem ska hon befinna sig på Jensen Böfhouse och att hon ska ha snygga kläder. Sedan har vi planerat en oförglömlig kväll för vår tjej! Ni får se bilder imorgon, ha en bra fredag peeeps!
Vi tre, lilla ben&j/oth gänget. Lite smått kul att alla fyller år den 10e
men olika månader, Emelie mars, jag april & Sofie i november!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0