10 000 meter upp i luften och alldeles yr

Nu sitter jag på planet till spanien, en sparkande baby som dessutom skriker för att inte glömma hårdragningen, känns bra!! Men ska bli skönt att få komma bort och chilla i solen lite sådära med mina härliga klasskompisar... Tänkte dock passa på att leverera en liten uppdatering om veckan nu när jag ändå bara inväntar landning på spansk mark. I onsdags efter nationella åkte jag och fina frida åkte in till stan där vi shoppade och hade mys häng i kungsans härliga solsken, helt ok. Torsdagen levererade ett par timmar skola innan jag och Becca tog oss in till stan. En söt blus fick lyckan att sällskapa mig hem. Kvällen fick stå för första gympasset sen operationen samt ett besök hos en vän. I fredags lyckades skolan med en ännu onödigare dag, 40 minuter innan en god lunch avnjöts. Efter det började dock stressen komma smygandes, behövde fixa leg vilket tog cirka två timmar. Riktigt segt! Sedan var det bara att kötta hem för att klippa gräset samt dammsuga. Hann med detta innan jag gjorde mig fin för tjejmiddag med klassen hos Cissi. Älskar oss verkligen, vi har alltid grymt kul tsm.. Mami kom vid tolv och jag levererade mästar bilkörning hem från högdalen! I lördags var det upp vid sex för att jobba på solvalla från 6-5 jobbigt!!! Men det var riktigt kul, ställen folk gömmer alkohol på chockar.. Gårdagen stod för samma visa, jobb sex till sex och värme som dödade.. Men jag överlevde även det och stresspackade hemma innan jag åkte till Zanetti och mötte upp jakan gänget.. Vi dignade så nu mår man som man förtjänar.. Grattis till den som läst om mitt intressanta liv, nu ska jag återgå till att spana in snygga tjejen som sitter bredvid ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0