allting kommer att ordna sig..

Puuh.. har skrivit ett schema för kommande vecka och det är inte att leka med! Jag har fyra prov och två inlämningar varav en inlämning avgör mitt betyg helt! Gaash! Utöver det har jag sjukgymnast, skivor, kontrakt skrvning, doktor osv.. denna vecka blir inte att leka med. Men jag har skrivit en planering för varje dag som jag måste följa, då kommer det att gå.. det m å s t e fungera!! Sista riktigt jobbiga skolveckan, efter detta har jag endast två uppsatser kvar och ett nationella, soo pleeaaase god help me sucess! Tur att jag fick njuta av en riktigt rolig kväll igår :) hoppas Amanda hade den födelsedag hon förtjänar!
nu ska jag återgå till plugget, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0