I walking in sunshine ouuuh

De senaste dagarna har mitt humör varit bra. Hur jag mår pendlar som jag vet inte vad. Men overall så är jag väldigt lycklig. Don't know why. Eller jo, de tre största anledningarna är guldet i CL, att bror flyttar hem från England om två veckor och en dag samt att mina föräldrar är så fantastiska.
Även om jag håller på att slita håret från skallen verkar allt faktiskt lösa sig tillslut.
Som idag har jag varit otroligt stressad men har hunnit med väldigt mycket. Färdigställa ett projekt i skolan, hänga på gymmet för totyr med ström, söka jobb, vinna NRJ tävlingen, köpa resväska plus små plock och göra klart min slut uppsats i historia. Den landade på 13 sidor och en nöjd Mikaela. Känns bra, riktigt bra!
Faktumet att man kommer sjunga härliga låter i hotellrummet och tagga för en kväll med vännerna i spanien om en vecka göra varje fotsteg ännu lite lättre.
Nerja, Spain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0