lät han in, lät han ta, lät mig tro vad han än sa

Lyssnar på depp musik och hatar pressen jag känner nu. Håller på att bryta ihop för jag får inte en ledig sekund, mår riktigt psykiskt dåligt när det är stor press från skolan... Skolan är en sån viktig grej för mig och jag vill verkligen klara av det med bra betyg. Men idag har det varit så mycket att klockan är kvart över sex och jag låser mig. Kan inte plugga, börjar gråta när jag försöker typ.. Då mår man inte bra! Alltså ska jag ta en paus på cirkus en timme och göra ett nytt försök. Just nu klarar jag verkligen inte det.. Just nu vill jag bara ligga i din famn och kolla in i dina djupa, vackra ögon.. (hur kan alla mina tankar sluta med dig?) nej.. nu ska jag sova lite och bli på bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0