my little cupcake

Igår stannade jag hemma från skolan, hade bara en halv lektion så orkade inte. Utan låg ute i solen och pluggade matte. På eftermiddagen åkte jag och hämtade ut mina nya glasögon och fick mitt första par Ray Ban, var som ett barn på julafton. Efter de mötte jag upp mor min i stan. Mysig promenad och en fantastisk thai mat avnjöt vi innan vi mötte upp hennes vänner för att gå en cup cake kurs. Oui, de vad kul och väldigt gott. Hihi, fick ta med några hem också. En toppen kväll med bästa mami!
Idag var det matte nationella, gick inte som hoppats men men.. får hålla tummarna. Efter det åkte jag och Frida in till stan. Hon fick med sig en hel del kläder och jag köpte en lyxig ansiktekräm. När vi var fattiga köpte vi lite körsbär och en lyx mlikshake innan vi satte oss i solstolar i Kungsan och bara njöt av livet. Var hemma vid fem tiden, städa rummet innan jag tog en pw ner till träningen och lag mötet. Tom körde hem mig, galet uppskattat. Nu b rulle på sexan i väntan på bättre tider.
Söta de blev va? :)
Mina nya glasögon.. jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0