She made it, she really did!

Roadtripen igår då! Olivia hämtade mig vid nio och efter lite knas med spruckna byxor osv var vi iväg!! Partybilen med mig, ternis, Alex och Olivia taggade galet.. vid tolv var vi framme vid Falun och återvände hem mot Järfälla först vid tio på kvällen. Under dagen hann vi se åtta matcher, åka vilse mot Borlänge (y), träffa massa vänner och bara ha skit mysigt!

Vägen hem kan nog varit det bästa.. en massa tjejsnack och tagg på att komma till Hedemora där Elin skulle trycka 20 nuggets (challenge från mig).. Men vi lyckas köra fel och missa Hedemora, hahahahaha. Körde på världens läskigaste väg, men det var kul! Vi kom iaf till Enköping där vi fick vår mat och Elin gjorde det ingen trodde var möjligt.. Hon åt 20 nuggest, en halv mellan pommes och en milkshake! Helt sanslöst, hahahahaahahhahah. Gjorde min dag, tjejen vilken krigare <3 Vi hade en toppen dag och det var super skönt att få komma bort från Järfälla en dag och bara glida omkring, välbehövt att släppa sista plugg ångesten osv.
Elins mat.. hahaha
The last one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0