starships are ment to fly

Gårdagskvällen var jätte trevlig! Vi tog ett par drinkar och pratade i timmar innan jag valde att kasta in handduken ganska tidigt. Kände att jag kunde behöva en lång natt. Imorse sov jag ut innan jag körde mami & papi till jakan och outlet. De shoppade en hel del medan jag var tvungen att hålla hårt i pengarna, och vad det kliade i fingrarna men jag var duktig och köpte inget! När jag kom hem bestämde jag mig för att suga in lite sol så klippte gräsmattan för en slant. Sen dess har tiden spenderats till att plugga naturkunskap, prov på måndag och tisdag i ämnet så har en hel del jobb framför mig! Tänkte köra en timme till eller så innan jag ska tagga till inför Chelsea matchen och Amandas fest ikväll, woop! Lite tråkigt att jag har fått en vagel och inte får sminka mig men what ever, jag är där för att ha kul och fira min awesome vän!
En fest för några månader sen.. mandy och jaag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0