the awesome trio!

Hey! Kunde inte ta tag i plugget igår, så jag och mamma åkte ut och övningskörde innan jag drog ned och kollade på träningen. Efter den drog jag, Hanna & Frasse till Frasse. Där fixade vi oss innan Jossan kom och hämtade oss för att gå på skiva. Det var på Garbo för Idas klass och jag hade riktigt kul, vi dansade, tog ett par glas och gled runt i timmar. Sen skjusen hem var guldvärd!! Det blev kanske lite sent för min kropp då jag försov mig imorse och missade hela förmiddagen i skolan, så gled in lagom till provet. Rockade det (inte för att skryta med..) haha. Efter det drog jag och Johan hem till honom, gjorde en uppsats tillsammans innan jag åkte och handlade mat till i helgen. Nu ska jag sova tidigt för att vara redo för sjukgymnasten imorgon. HEJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0