Valborg

Ut och supa i en skog, däcka i ett dike och vakna upp på en parkbänk.. Detta är tyvärr en vanlig valborg för många. Jag ser valborg lite som en "fjortis högtid" och en ursäkt att dricka. Känner att efter min födelsedag och i samband med den har det blivit lite mycket alkohol, så valde en nykter afton. Prio var bara att ha trevligt med mina vänner. Dock hade jag en skoldag (SKOLA!!!!!!!!!!!!!!) att ta mig igenom innan jag kunde luta mig tillbaka. Jag och Amanda kom hem hit vid halv fem och strax innan fem var vi iväg igen. Ned till ica, handla mat och hem till Amanda där vi var ett gäng som grillade och hade trevligt! Efter det traskade vi till en brasa innan vi knatade hem för efterrätt. Mätta och belåtna rullade vi till Per där ett gäng människor var. Kvällen fortsatte och jag har haft trevligt, kände dock för att rulla hem tidigt och ladda batterierna inför en dag med näsan ned borrad i naturkunskapens värld. Hoppas ni hade en trevlig valborg!
Några bilder från en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0