you can count on me when there's a bump in the road

Hola!
Sömnbrist, pluggstress och hungersnöd. Men jag är lycklig ändå. Trodde att jag tappat bort ett kuvert med massa pengar i som är för klassens student, fick samanbrott och började riva runt i huset. Direkt kommer vänner över för att hjälpa mig. Sånt som gör en varm i hjärtat. Hehe. Hittade iaf kuveret! Lättnaden går inte att beskriva.
Jag är way to tired för att plugga idag, helt omtumlad. Så ska "reparera" mig själv bara. Det enda jag har kvar är två uppsatser och lite nationella, så kan ta det lugnt! :) Blir väl att laga lite middag nu och sedan sova framför en film innan föräldrarna kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0